tisdag 6 januari 2015

Trädgårdspodden avsnitt nio ute nu!


I årets första avsnitt av Trädgårdspodden, det nionde sedan starten, handlar det om vårlängtan, stavat med tre F: Fröbonanza, Framtidsfunderingar och Fåglar i trädgården. 

Åsa och jag pratar en hel massa om frösådder, om våra planer och idéer inför trädgårdssäsongen som snart börjar och om hur vi tar hand om våra fågelkompisar på vintern. Lyssnar gör ni som vanligt på iTunes eller tradgardspodden.se, och skriv gärna en kommentar här om era bästa tips när det gäller frösådd - vi vill veta hur ni gör!

Trevlig lyssning!

6 kommentarer:

  1. Oj, det har hänt grejer medan jag har befunnit mig i min studiebubbla! Har fortfarande fullt upp med att få ordning på tillvaron efter studierna men ska försöka ta mig tid att lyssna en dag. Hälsa Åsa!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna! Kul att höra av dig, hoppas allt är bra! Ska absolut hälsa till Åsa, då blir hon glad! Kram Hanna

      Radera
  2. Oj så kul! Ska genast lyssna!

    SvaraRadera
  3. Man hur glad blev jag inte nu! :) Jag har precis börjat ett nytt jobb med en timmes resväg i bil och är inte denna podd perfekt att lyssna på en mörk och dyster januarimorgon!
    När det gäller klickandet så har jag beställt en omgång sedan tidigare för vintersådderna men Impecta väntar jag några dagar till. Jag ser fram emot min och datorns tid tillsammans på Impectas hemsida. Viktigt är att allt är planerat, tända ljus, gärna ett glas vin och Klickeliklickvför det är vinterns högtidsstund :) Dysterpenstemon, var ett supertips :) Och ska jag tipsa om nåt så är det deras QR Kompostaktivator! Superbra! Funkar verkligen :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Veronica! Tack för din fina kommentar, som gjorde mig också jätteglad! Kram Hanna

      Radera
  4. Men vad roligt! Ska lyssna vid tillfälle! Och en låtlista också. Det gillar jag.
    Jag kikar in här igen!
    Annika

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...