tisdag 30 december 2014

Gott nytt trädgårdsår!

Hej kära bloggläsare! Jag förstår om ni tror att jag försvunnit från bloggen för gott, så länge sedan som det var sedan jag skrev ett inlägg senast. Men nej, jag har inte lagt ner bloggen, den har bara vilat lite i höst medan jag har pysslat med annat. Det var som om orden tog slut där ett tag, och jag tyckte att jag hade skrivit om precis allt i trädgården. Flera gånger om till och med. Och så var det så roligt att instagramma och podda istället, så det är mest på mitt Instagram-konto @tagestradgard och på Trädgårdspodden jag odlat mitt trädgårdsintresse den sista tiden. Men nu minsann, lagom till ett nytt trädgårdsår ska ta sin början, känner jag mig bloggsugen igen. Så håll utkik, förhoppningsvis kommer det nya inlägg om vårlängtan och fröinköp alldeles snart!

Men först ska vi ju ta farväl av det trädgårdsår som gått. Vilken härlig lång säsong vi haft, ja, jag plockade faktiskt de sista blommorna i trädgården så sent som på julafton. Jag har med hjälp av appen Flipagram gjort en liten tillbakablick över 2014 i Tages trädgård. Gott nytt år allihop, och tack för att ni följer med mig i min trädgård genom alla årstider.


Och vill ni höra mer om mitt år i trädgården så finns nu ett rykande färskt avsnitt av Trädgårdspodden ute, där Åsa och jag utser årets favoritblomma, långblommare, projekt, bästa inköp, besvikelse, överraskning och mycket mer. Missa inte det!

Och ha nu en fin nyårsafton imorgon, så ses vi 2015 då en ny härlig vår i trädgården snart tar sin början. Tack för i år!

9 kommentarer:

  1. Skönt med ett livstecken och att du inte har slutat blogga, utan bara har pausat ett tag. Ser fram emot nya härliga inlägg! :-)

    Önskar dig ett Gott Nytt Trädgårdsår!
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Och superkul med ett nytt Poddavsnitt dessutom! Det har jag missat fast jag prenumererar. Ni är så roliga att lyssna på!

    Hoppas du kommer igång med bloggen igen oxå:)

    Kram och ett gott nytt önskar jag dig!

    //Veronica

    SvaraRadera
  3. Ett härligt vackert trädgårdsår hos dig. Gott nytt trädgårdsår önskar jag dig!

    SvaraRadera
  4. Kul bildspel:)
    Gott nytt trädgårdsår!

    SvaraRadera
  5. För min del får du gärna blogga mer igen ;). Jag gillar instagram men där blir för få ord liksom. Jag gillar bloggar just för skrivandet.

    Kramar och gott nytt år!

    SvaraRadera
  6. Härligt att se fram emot lite vårinspiration från dig. Och ett nytt avsnitt av podden blir ju perfekt att lyssna på inom kort :) Gott nytt år!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  7. Oh inte bara jag som haft bloggpause, instagram tar en del, och jag tappade med orden och fotolusten,, men nu är jag tillbaka,, sitter och läser runt lite hos nya och gamla kända bloggare, mysigt och inspirerande hos dig som vanligt! Gott Nytt år vill jag önska dig! Hoppas få läsa lite här under 2015 Kram!

    SvaraRadera
  8. Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR och tack för alla dina inspirerande inlägg på bloggen!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  9. Kul att du förhoppningsvis kommer igång med bloggen igen, har saknat dig där, även om jag med nöje har lyssnat på podden under tiden. Trädgårdslivet upprepar sig ju, personligen tycker jag inte att det gör så mycket om man skriver om "samma " saker flera gånger, alla har ju inte läst ens blogg sedan start och ibland har man kanske missat ett inlägg eller två när det varit fullt upp i livet i övrigt.
    Gott nytt år!
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...