lördag 11 oktober 2014

Avsnitt sex av Trädgårdspodden ute nu!

Äntligen! Avsnitt sex av Trädgårdspodden - Kulturavsnittet - ligger nu ute på iTunes och tradgardspodden.se. Den här gången pratar jag och Åsa om trädgården  i litteraturen, filmen och musiken. Fakta och fiktion, dokumentär och spelfilm, våra favoriter och en massa bok-, film- och musiktips utlovas, missa inte det!



Och vill ni lyssna på lite skön trädgårdsmusik medan ni svänger ihop lördagsmiddagen så finns vår låtlista med trädgårdslåtar här:



Ha en skön lördagskväll, här räknas det ner timmar och minuter till nya säsongen av Downton Abbey!

 

7 kommentarer:

  1. Och tack för nummer 6! Denna gång handlade jag inte utan denna gång städade jag med er i öronen och det var inte "skittråkigt" som vanligt!

    Intressant program med många tips på böcker...

    Ha det bra! Och...
    Keep up the good work :)

    SvaraRadera
  2. Hej Hanna!!

    Ibland är jag lite seg måste jag erkänna. Lite teknikrädd också....Men, idag kom jag till skott och lyssna på dina och Åsas "Trädgårdspodd"-avsnitt. Jag säger bara: Tjohooo! Så trevligt! Ni är jätteduktiga och jag är så imponerad. Bra jobbat tjejer!!!

    Kram,
    Maria

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas ni fortsätter med er ambitiösa trädgårdspodd! Jag är inte helt ikapp med avsnitten, men det är ju en del av det finurliga, man lyssnar när man själv vill!

    kram louise

    SvaraRadera
  4. Spännande!
    Kram från ett blåsigt men varmt Öland,
    Titti

    SvaraRadera
  5. Måste erkänna att jag inte kommit till skott med iPoden men låtlistan är helt i min smak.
    Anette

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Vill bara tacka för den härliga Trädgårdspodden. Ni är det perfekta sällskapet på mina löprundor. Lyssnade på avsnitt 3 i söndags, och det gav mig mod att springa hem och sätta sekatören i både blåregn och vinranka. ;-)

    /Mia

    SvaraRadera
  7. Lyssnade precis på avsnitt 7 och vill egentligen bara säga att igenkänningsfaktorn var väldigt stor, tur att det finns fler än mig som känner likadant :)
    Kram Sofie

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...