onsdag 30 juli 2014

Premiär för Trädgårdspodden!






Nu ligger det uppe! Det allra första avsnittet av Trädgårdspodden, som Åsa och jag har knåpat med i sommar. I premiäravsnittet pratar vi om varför vi tycker att det behövs en trädgårdspodd, hur vi alltid längtar efter våra trädgårdar hur bra vi än har det på semestern och om högsommarblommorna som är som finast just nu. Och om våra bloggar, hur vår vänskap började och vad vi stör oss mest på i trädgården dessa dagar. Missa inte detta!

Lyssnar gör ni via iTunes, eller på vår hemsida. Vi finns också på Instagram @tradgardspodden och på Facebook. Lämna hjärtans gärna en kommentar, så vi får veta vad ni tycker.

Ja, hörni, nu kör vi!

16 kommentarer:

  1. Ett riktigt mysigt och feel-good-avsnitt med en massa trevligheter och hårdkokt fakta. Störtgillar! Ett sånt bra initiativ och jag tycker att ni är modiga som kastar er ut i etern. Hoppas nu att många hittar till er pod, jag har lagt en länk i min högra list på bloggen till er hemsida och hoppas att en eller annan trycker in sig och lyssnar.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Anna för glada tillrop och draghjälp! Kul att du gillade premiäravsnittet och ja, lite modiga tycker vi nog själva också att vi är... ;) Kram!

      Radera
  2. Så trevligt program/podd! Jag blir så imponerad, ni låter så proffsiga. Fina röster har ni båda två, väldigt behagliga att lyssna på. Jag ser fram emot många fler avsnitt (heter det så..?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Petra, så kul att du har lyssnat! Tycker själv att det är urjobbigt att lyssna på min egen röst, desto roligare då att höra att den är behaglig! ;) Kram till dig!

      Radera
  3. Suveränt bra, tjejer! Här sitter jag och dricker kaffe och lyssnar och njuter.
    Ser redan fram emot del 2!

    /Anna-Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna-Karin, så kul att du lyssnar, del två spelas in imorgon! ;)

      Radera
  4. Supertrevligt och proffsigt! Ser fram emot kommande avsnitt.

    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva, så kul att du gillade det! Kom gärna med önskemål om kommande samtalsämnen, vad skulle du vilja att vi pratade om? Kram!

      Radera
  5. Åh, vad roligt! Och ambitiöst! Klart jag ska lyssna!

    kram louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lyssna och kom gärna med tankar och synpunkter efteråt. Kram!

      Radera
  6. Jättetrevligt och inspirerande att lyssna på!

    Med vänlig hälsning Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sofie, det värmer må du tro! :)

      Radera
  7. Åh så spännande! Den måste jag lyssna på!
    Ha nu en skön och solig helg...
    Sommarkram,
    Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Titti, och detsamma till dig! :)

      Radera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...