torsdag 26 juni 2014

Underbara sommarnatt

Nu när nätterna är som ljusast finns det ännu mer tid att njuta av sin trädgård. Man vill ju bara fortsätta vara därute länge, länge medan skymningen faller så sakta. Igår gjorde maken dessutom slag i saken och testade något vi länge velat göra, nämligen att fotografera trädgården med stativ och lång exponeringstid. Så, för er som följt bloggen länge, här kommer några bilder på vår trädgård som ni aldrig sett den förut!









Annars råder här en febril aktivitet inför Tusen trädgårdar på söndag. Perenner ska putsas, gräskanter trimmas, gamla överblommade krukor bytas ut och pyssel ska pysslas. Tur att min semester äntligen har börjat så att jag kan ägna mig åt detta helt och fullt. Som jag har längtat, nu kan jag gå loss i trädgården från tidiga morgonen och in i mörka natten hur mycket jag vill!

Så, med det sagt tar jag mig en runda till - än är det inte helt mörkt. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...