fredag 12 juli 2013

Utlottning: Vinn en snygg flaggvimpel från bagerica.se!

Tack för alla gratulationer igår, jag blir ju så glad över era uppskattande ord! Som jag skrev på födelsedagen igår är den värd att fira med en ny utlottning, som kommer här!








Nu får ni alltså chansen att vinna en flaggvimpel från bagerica.se. Vimpeln är två meter lång och sys i vaxduk med vit baksida. Erica har hela 35 olika vaxduksmönster och -färger att välja emellan, och vinnaren får själv välja färgerna till sin vimpel, som Erica därefter syr på beställning. Jag är jätteglad att få arrangera denna utlottning tillsammans med henne, och hoppas att ni tar chansen att titta runt bland allt fint hon har i sin webbutik. Här kan ni se fler exempel på hur flaggvimplarna kan se ut.



För att vara med i utlottningen ska du:

1. Skriva en kommentar på detta inlägg och svara på följande fråga: Hur stor är Tages trädgård?

2. Om du har en egen blogg: länka till utlottningen med bilden längst ner i inlägget

och, om du vill (frivilligt!):

3. Berätta hur du hittade till min blogg, så jag får chansen att lära känna mina läsare lite bättre.

Du har fram till den 20 juli på dig att tävla, och vinnaren drar jag den 21 juli.

Lycka till önskar Hanna och Erica





 

19 kommentarer:

  1. Å vilka fina vimplar! Skulle passa i barnens nya lekstuga! Din trädgård är 600 m2 och jag hittade till bloggen genom att du hade lämnat en kommentar i någon annan blogg.
    Kram Emma Larsson

    SvaraRadera
  2. Jaaa, jag vill vara med! Jag tror din trädgård är 600 kvm (kanske får jag se den i verkligheten någon gång så jag kan mäta?), men hur jag hittade din blogg kommer jag faktiskt inte ihåg. Kan det ha varit i samband med att du köpte Carmencitarönnen av Maria?
    Ha det bra!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med!! :-)
    Din trädgård är 600 kvm.
    Jag hitta bloggen via en annan blogg. Kommer dock inte ihåg vilken!
    Hälsningar Nathalie

    SvaraRadera
  4. En vimpellina/flaggspel är väl precis vad en lekande tant behöver? På sexhundra kvadratmetrar har du gjort mycket fint! Och hur hittade jag din blogg? Minns faktiskt inte om du var in hos mig och kommenterade eller jag hittade den när jag gled runt i Blogglandia någon kväll :)

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med i din fina utlottning! Jag bara älskar vimplar :).
    Din fina trädgård är på 600 kvadratmeter.
    Hmmmm...hur hittade jag hit... var det så att du kommenterat på någon annan blogg eller... minns inte riktigt:).
    Jag länkar från min blogg, och hoppas på tur.
    Ha det gott Hanna
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Grattis till dina 2 år :)

    Det absolut bästa med bloggandet är absolut att få kontakt med andra som förstår ens "nördighet".....

    Jag skulle vilja krympa Sverige nu under sommaren så jag kunde besöka ALLA trädgårdar jag vill se....
    Så att alla fanns i närheten ;)

    Helt klart är att jag någongång vill se dina 600 kvm för jag har varit följare i 1,5 år efter att jag hittade dig på Helenas blogg!

    Må gott !

    SvaraRadera
  7. Hej hej! Jag har ett erkännande. Första besöket hos dig...... Jag vet, det är under all kritik. Men det första smakade mer. Jag kommer gärna igen. Har läst att trädgården är 600 kvm stor. Mycket yta blir det. Två år är imponerande. Jag kom hit av bara en händelse. Men nästa gång vet jag hur jag ska gå, var jag ska svänga. Trevlig sommar. Från en normal villatomt. Monika B.
    janjakobsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej Hanna! Jag är gärna med på utlottningen! Din trädgård är på 600 kvadratmeter, och du och jag är ju gamla arbetskompisar! Kram Carola

    SvaraRadera
  9. Kul vimpel att vinna! Provar lyckan:)
    Tomten är på 600 kvadratmeter. Man kan tro att den är större efter alla dina fina inlägg! Länkar hos mig. Om jag inte minns fel så såg jag dig kommentera hos någon annan och hamnade på så vis hos dig för nått år sedan.
    Trevlig sommar!

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med i utlottningen om en vimpel! Svarar på dina frågor, gör jag också!
    Tages trädgård är 600 kvm stor, jag länkar från min blogg, och hur jag hittade dig? Ja, det var genom Helenas hem och trädgård.
    Din blogg är mycket inspirerande och jag har faktiskt tipsat om bloggen för några vänner också!
    Ha en fortsatt skön sommarvecka!

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med i utlottningen av dessa fina vimplar. Tages trädgård är 600 kvm stor. Jag hittade din blogg efter att ha varit hos dig på öppen trädgård då du berättade om den. Som jag skrev tidigare så var det du som sådde ett frö så att jag nu också har en blogg.

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Trädgården är 600 kvm. Jag hittade bloggen för att jag sökte på olika bloggar via google och hittade din. Har tittat in några gånger och kommer definitivt att fortsätta med det!

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  13. Klart jag vill vara med fattas bara :)Ett par lotter gärna med vinst på skulle sitta fint :D
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna vara med i utlottningen!
    Tages trädgård är 600 kvm.
    Jag hittade din inspirerande blogg genom tävlingar.

    Ha en fin dag!
    Mvh Kristiina S
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  15. Trädgården är 600 kvm stor.
    Jag hittade till bloggen av en ren slump när jag klickade mig runt bland olika bloggar helt enkelt.

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Jag är med :) Din trädgård är 600 kvm :)
    Har ingen egen blogg så jag kan inte länka, men jag hittade din blogg via sajten Bli en vinnare :)
    Ha det gott/ Carina i Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  17. 1. 600 kvm
    2. Genom Bli en vinnare
    / EA
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Den är 600 kvm stor.
    Fann sidan under Vinn till hemmet.

    SvaraRadera
  19. Jag är väldigt gärna med och tävlar, jag älskar nämligen vimplar och en med egen valda färger till dotters rum skulle bli perfekt.

    1. 600 kvm

    2. Hittade hit via tävlingar.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...