onsdag 15 maj 2013

Utlottning: Vinn fina trädgårdsredskap från Fiskars!

Nu växer det för fullt i trädgårdarna och då kan man ju behöva lite nya redskap att hålla ordning med. Jag har fått möjligheten att lotta ut tre fina trädgårdsredskap från Fiskars i den nya serien Quantum. Serien är inspirerad av naturens former och har handtag av kork som är bekvämt att hålla i och inte glider när handen är våt. Alla redskap  i serien har precisionsslipade skär av härdat stål som ska klara av de allra hårdaste grenar.






Du kan vinna ett set med en sekatör, en grensax och en häcksax och för att vara med i utlottningen är det två saker du ska göra:

1. Skriv en kommentar till detta inlägg och svara på följande fråga: Vilket år och vilken månad startade jag min blogg?

2. Bli följare, antingen via Google Friend Connect eller bloglovin. Är du redan följare behöver du förstås bara svara på frågan!

Utlottningen pågår till den 25 maj, och vinnaren presenteras här på bloggen söndagen 26 maj.

Lycka till!











35 kommentarer:

  1. Åh, jag vill gärna vara med i din utlottning! Redskap kan man aldrig få för många av! =)
    Du började blogga i juli 2011.
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera
  2. Du började blogga i juli 2011. Vilka snygga trädgårdsredskap - de skulle jag inte tacka nej till att vinna.
    Kram Ann

    SvaraRadera
  3. Jamen självklart vill jag vara med i din utlottning. Ekonomin är knaper nu när det studeras och jag vill ju gärna ha bra redskap att praktisera mina nyvunna kunskaper med :-)
    Jag sällar mig till skaran som säger att du började blogga i juli 2011.
    Och följer gör jag ju som du vet.
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina lottvinster, klart jag vill vara med! Jag tror det var i juli 2011 du började blogga. Hoppas du fortsätter länge än :)

    SvaraRadera
  5. Men vilka fina trädgårdsredskap!! Härlig tävling som jag jättegärna vill vara med i.
    Du började blogga i juli 2011.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Jag har följt dig via Bloglovin' länge och jag gillar att du blandar det proffsiga med det lekfulla. Jag har själv barn så en och annan plastspade och fotboll får trädgården tåla. Jag började blogga när vi köpte huset 2008, medan du skrev dina första blogginlägg i juli 2011. Jag vill vinna de fina redskapen för jag tycker faktiskt att jag förtjänar fina redskap :-) . Efter flera år med fokus på insidan av huset ger jag mig nu med entusiasm (och inte alltför mycket kunskap) hän i trädgården. Och då behövs redskap!

    SvaraRadera
  7. Vilken tävling! De där snyggingarna skulle sitta så fint! Jag hittade din blogg sensommaren 2011, samtidigt som grävningen på vår tomt påbörjades, vi hade blivit med 1355m2 och skulle både bli med hus och trädgård! Men jag vet att du började i juli 2011, jag läste varenda inlägg tillbaka. Jag följer redan och hoppas på storvinst!

    SvaraRadera
  8. :-) ser att du fått samma erbjudande som jag! Jag ska också lotta ut redskapen så jag är inte med i utlottningen ;-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  9. Den här tävlingen vill jag absolut vara med :)

    Följare har jag varit länge, kanske ända sen du startade i juli 2011:)

    Kram,
    Maria

    SvaraRadera
  10. Den utlottningen vill jag förstås gärna vara med i! Du har bloggat sedan juli 2011 och jag har läst din blogg sedan vi träffades för snart ett år sedan och följer dig på bloglovin!
    Hoppas på tur, Monica

    SvaraRadera
  11. Utlottningar är kul, så jag vill gärna vara med:-)
    Följer redan din blogg och du började blogga juli 2011.
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  12. Precis vad jag skulle behöva :). Jag läste om dessa för någon dag sedan och blev förtjust. När vi sålde vårt förra hus och flyttade till lägenhet gav jag bort alla trädgårdsredskap för vi skulle ju inte ha hus igen... Nu bor vi i hus igen ;) och jag "hankar mig fram" med billiga verktyg än så länge. Håller därför tummarna hårt, hårt ;)

    Du började blogga i juli 2011 och jag följer dig på Bloglovin sedan tidigare.

    SvaraRadera
  13. Såklart jag vill vara med! Jag är redan följare med bloglovin. Svaret är juli 2011.

    Nu håller jag tummarna!

    SvaraRadera
  14. jag vill instämma i att du har varit igång sedan juli 2011. Jag har dock bara följt dig i lite mer än ett år...

    Tack för att du gör min vardag lite ljusare!
    Frida

    SvaraRadera
  15. Hej! Svaret är juli 2011 och följare är jag redan! mvh Pearl

    SvaraRadera
  16. Det var en dag i juli 2011 då det började visas finfina bilder på nätet.
    Själv hittade jag dig i samband med Tusen trädgårdar i fjol och har följt dig sedan dess. Jag läser både framåt och bakåt i bloggen och hittar intressanta tips hela tiden. Märker att både smak och aktiviteter sammanfaller ganska ofta.

    Självklart vill jag vara med i utlottningen!

    Kramar / Marie

    SvaraRadera
  17. Har följt din blogg länge :) Bloggen startade i juli (13) 2011.
    Vore en trevlig födelsedagspresent att vinna de där fina redskapen (29/5)
    Tack för att vi får följa din trevliga blogg med aldrig sinande inspiration :)
    / Mia, Åland

    SvaraRadera
  18. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  19. Din Blog startades i Juli 2011. Vi har äntligen skaffat villa, men med en något igenvuxen trädgård. Då kommer dessa verktyg att komma väl till pass i ambitionen att göra trädgården till vårt lilla paradis.
    / Pär

    SvaraRadera
  20. 1. Du startade bloggen i juli 2011
    2. Blev följare 63 och nummer 1 att gilla inlägget

    Detta kit är precis vad jag behöver för att få fason på våran lite vildvuxna trädgård

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. 1. Juli 2011
    2. Är redan följare! :)

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  22. Blogga började du i Juli 2011. Så länge har jag inte varit följare men följer dig gör jag :)
    Så Tulpaner kan vara knepiga? Tur att varken jag eller mina Tulpaner visste om det. Här sprider de sig med glädje. Sicken tur man kan ha ibland ;)
    Jag håller nu tummarna för att jag ska ha turen att vinna det där kittet. Det skulle både underlätta trädgårdsjobbet och göra det ännu roligare ( går det ?).

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Fina trädgårdsredskap, jag vill gärna vara med i utlottning :)
    - du startade i juli (2011)
    - följare

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  24. Jag vill självklart också vara med! Jag gissar på att du startade din blogg i juli 2011 och det är jag glad för att du gjorde;-)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  25. Jag vill såklart också vara med och tävla om redskapen! :)
    Jag anar att du startade din blogg i juli 2011, men det tog en stund innan jag hittade hit. Självklart är jag redan följare (Bloglovin) så att man inte missar något inlägg. Även om vi har helt olika zoner i våra trädgårdar (jag har ju zon 4, nästan 5 i hus-husträdgården och zon 2 i ruckelträdgården) tycker jag att det är så inspirerande att läsa din blogg! :)

    SvaraRadera
  26. Följer redan fina din blogg sen starten 2011:)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med i utlottningen. :-) I juli 2011 började du att blogga. Jag tror att jag hittade din blogg för ganska exakt ett år sedan och har nog läst alla dina inlägg sedan dess. Man blir så glad av all den positiva energin i dina inlägg. :-)
    Ha en riktigt trevlig kväll!
    Kerstin

    SvaraRadera
  28. Å vilken bra tävling, så klart att jag måste vara med! Du började blogga i juli 2011. Har följt din mysiga blogg ett bra tag genom Google Reader (får se vad jag byter till i Juli när Readern slutar fungera).
    Stor kram från mig!

    SvaraRadera
  29. Yes, jag vill vara med och försöka vinna! Svaret är juli 2011, snart 2års jubiléum;-) kram Victoria

    SvaraRadera
  30. Vi är sedan i höstas husägare. Och huset har en lagom stor tomt med en hel del grönska som jag gärna är med och tävlar om ordentliga verktyg till.
    Jag svarar juli 2011 och blev följare nummer 66.

    jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Roligt med en utlottning. Visst, det behövs alltid redskåp.
    Du började i Juli 2011 med din blogg. Men vi följer dig först sedan ett år tillbaka och beundrar din härliga trädgård.
    Många hälsningar från Herr och Fru Sten

    SvaraRadera
  32. Vilken fin utlottning du har! Jag skulle behöva lite nya fräscha trädgårdsredskap, så här är jag gärna med!

    Du startade din blogg en dag i juli 2011. Sedan har jag följt dig, men via min blogglista. Nu följer jag dig även via Bloglovin. :-)

    Återstår att hålla tummarna, medan jag grejar i trädgården...

    Trädgårdshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning.
    Du började blogga i juli 2011.
    Jag följer dig med glädje sedan länge. Dock i det tysta.

    Anna Johansson.

    SvaraRadera
  34. Oj detta höll jag på att missa, vilken härlig tävling. Såklart vill jag var amed på din fina tävling. Följare är jag redan och sen började du blogga juli 2011 men på blogger har du varit sedan 2007 enligt din profil.

    Kramelikram Anna

    SvaraRadera
  35. Kul, men i sista sekunden... juli 2011 säger väl jag också...
    Vill gärna vara med!!!
    Hoppas, Maria K.

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...