söndag 26 maj 2013

Och vinnaren är...



Då var det söndag, och efter att ha blivit firad på mors dag med den här fina buketten och fått både finfrukost och vackra teckningar, var det dags för denna nöjda mamma att dra en vinnare i utlottningen av trädgårdsredskapen från Fiskars. Rätt svar på frågan om vilket år och vilken månad jag började blogga är juli 2011, och det hade alla minsann full koll på!

Vinnaren är Eva med bloggen Villa Vårgatan - stort grattis till dig!

Skicka ett mail med din adress till mig på tagestradgard@gmail.com, så skickas vinsten hem till dig så fort det bara går.

Hur utses vinnaren? Det kanske är någon som undrar, och jag har alltid gjort på samma sätt när jag har haft utlottningar. Jag lägger in alla medverkande på en numrerad lista, och sedan använder jag den fiffiga slumpgeneratorn som får ta fram ett vinnande nummer. Mycket smidigt!

Jag vill tacka alla som var med den här gången för era fina kommentarer! Det är roligt att få veta lite mer om er och väldigt kul att så många av er har följt mig så länge. Ni kan se fram emot en ny utlottning när det börjar dra ihop sig till 2-årsjubileum. Och nu vet ni ju när det blir, eller hur?

Ha en fin söndag allihop och en extra fin dag önskar jag alla mammor!

5 kommentarer:

  1. Så söt Mors Dags bukett! Läste ditt inlägg om barnkalas. Visst är det kul med kalas men ibland blir det inte som tänkt...jag minns bästa av allt mitt teama kalas "cowboy o indianer"...det var 80-tal och då fick man leka sånt! ca 10 killar rusade runt i villan med minst varsin knallpulverpistol och sköt nästan hela tiden...det var ett poppis kalas men jag hade inte tänkt mig det så....Kul minne nu./M

    SvaraRadera
  2. Jättesöt bukett!!
    Grattis till vinnaren, och tack till dig för en fin utlottning.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Va? Nähä! Har jag vunnit?! Åh, så glad jag blir! Tack så väldigt mycket! Ser fram emot mina nya fina trädgårdsredskap. Här behövs det putsas lite här och var så de kommer verkligen till användning.

    Kram på dig!/Eva

    SvaraRadera
  4. Åh nej, jag är ju hopplös, jag måste läsa bloggar oftare, så jag inte missar så här viktiga saker. Men, grattis till vinnaren!
    Kram
    Katarina
    PS Fin bukett, det kan jag inte skryta med att jag fick...DS

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren! Inte ska du bli pirrig men jag förstår precis din känsla. Det är märkligt det där. När man ser andras trädgårdar så är det bara roligt och man har inga krav eller förväntningar på personen bakom. Men när man själv ska vara värd ser man allt man inte har hunnit fixa :-) Ska bli så roligt att få träffas igen!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...