torsdag 11 april 2013

Varför är jag inte i Älvsjö?



Åh, jag hade velat vara på Nordiska Trädgårdar, just nu i denna stund!!! Så mycket härlig grönska, roliga idéer och enormt mycket kreativt arbete som lagts ner. Gillar den där spaljéväggen som är som en skjutdörr och det höj- och sänkbara bordet, så perfekt på en balkong ("Ett rum att växa i" av Ulrika Sommar). Och mjukis-grönsakerna, lovely!

Ack ja, men vad är väl en bal på slottet? Vissa får vara hemma i Skåne och köra hästgödsel i helgen istället. Inte fel det heller, faktiskt!


4 kommentarer:

  1. Ja, vad är väl en bal på slottet... Själv ska jag åka och hämta fem (!) nya träd till trädgården i morgon, längtar!! Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Och vissa är hemma och är sjuka...och har fortfarande mest snö så inget trädgårdsarbete.

    SvaraRadera
  3. Krya på dig Annica, och javisst, kylan gör att trädgårdarbetet måste vänta lite..
    Lasse

    SvaraRadera
  4. Jag jag ska dit imorgon och jag längtar! Men å andra sidan har ni nog det lite roligare trädgårdsmässigt nere i Skåne... Man kanske kan ta sig för NÅGONTING ute i trädgården iallafall. Här är det hårt hårt hårt i marken och snö snö snö PÅ marken. Suck. Så det är tur att det kommer lite inspirationstillfällen :-).

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...