lördag 5 januari 2013

Vinnare i fröutlottningen!

Då var min lilla fröutlottning avslutad, och fyra vinnare har slumpats fram genom den här smarta slumpgeneratorn. Hur går det till? Jo, först skrev jag in alla deltagare i ett excelark, där de som länkat från egna bloggar fick två lotter och de som saknar egen blogg fick en lott. Därefter matade jag in antal lotter i slumpgeneratorn, som sedan på ett klick slumpade fram de fyra. Plättlätt och himla kul!

Det var roligt att så många av er ville delta och tack snälla för alla era fina kommentarer. Det är så kul att ni vill fortsätta hänga här med mig!

De lyckliga vinnarna av de fyra fröpaketen är:

Paket 1: Bondjäntan
Paket 2: Garden at Waters East
Paket 3: Bland rosor och bladlöss
Paket 4: Bikas trädgård

Grattis till er och hoppas att fröna ska gro fint så att ni kan njuta av ny blomsterprakt i era trädgårdar i sommar! Maila era adresser så skickar jag era fröer i början av nästa vecka.


13 kommentarer:

  1. Men så glad jag blir :-) Vilken lyckodag!
    Ha en underbar lördag!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Gratulerer til frøvinnerne:) Så trivelig at du vil følge min blogg:) Takk for det.

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna och tack Hanna för att du anordnade en utlottning som piggar upp lite så här i vintermörkret!

    SvaraRadera
  4. Men åhh vad kul, min första vinst ever! Tack så jätte mycket!

    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker vallmo den vinröd-svarta.
    Välkommen till min blogg, hoppas jag kan ge dig lite inspiration eller bara en go stund.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna och tack till dig Hanna för den fina tävlingen!
    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnarna! Jag får hoppas på bättre tur nästa gång.

    Kram, Karin

    SvaraRadera
  8. Igår kom fröna TACK rara du :-)Den är ju så fin ska bli roligt att få så den sen.
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  9. Grattis till de glada vinnarna! Kul med en fröutlottning så här i början på året!

    Elisabet

    SvaraRadera
  10. Jag är inte bitter men grattis till de lyckliga vinnarna. Tack i alla fall för ett trevligt initiativ, Hanna!

    Kram på dig. /Eva

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinnarna, och tack till dig för en fin utlottning!
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Åååå tack snälla! Vad roligt med lite nyårspresenter! ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...