fredag 28 december 2012

50 000 skäl att fira!

Jag skrev ju häromdagen att det fanns något att fira här på bloggen, och nu är det dags. I tisdags passerade nämligen besöksräknaren 50 000 besök! Det är faktiskt lika många som bor i hela Hässleholms kommun. Helt otroligt! Jag är jätteglad och stolt över detta och vill fira tillsammans med er genom att lotta ut de fröpåsar jag fixade till härom dagen. Är ni med?


Jag lottar ut totalt fyra fröpaket med följande innehåll:

Paket 1: Rosenskära 'Candy stripe', lila opiumvallmo, Spanska jungfrun 'Lovey Dovey' och ringblomma 'Strawberry blonde'

Paket 2 och 3: Rosenskära 'Candy stripe', lila opiumvallmo och Spanska jungfrun 'Lovey Dovey'

Paket 4: Rosenskära 'Candy stripe' och lila opiumvallmo

Hur blommorna ser ut ser ni på bilderna ovan, utom ringblomman som ni ser avbildad på utlottningsbilden. 

För att vara med i utlottningen ska du göra något av följande: 

För två lotter: Lämna en kommentar på detta inlägg samt länka från din blogg med bilden nedan.

För en lott: Lämna en kommentar på detta inlägg.








Jag hoppas att det är många som vill vara med! Dock vill jag förvarna er som vinner om att det är första gången jag samlar fröer, så jag kan inte garantera kvalitet eller grobarhet. Och ett och annat "skröfs" kan nog ha slunkit med i påsarna, det får ni ha överseende med.  Jag hoppas att det ska växa och blomma lika fint hos er som det har gjort hos mig!



Ett stort tack till alla er som besökt min blogg sedan den startades i juli förra året. Jag är precis lika glad för varenda en av er! Nu ser jag fram emot ännu ett nytt bloggår, och hoppas att ni vill följa med i det som händer i Tages trädgård 2013.

Kram från

38 kommentarer:

  1. Vill jag vara med eller vill jag vara med? Kommer jag att fortsätta följa Tages trädgård eller kommer jag att fortsätta följa? Så enkla frågor att besvara.
    JAAAAAA! så klart!
    Kramar i massor
    Hélena

    SvaraRadera
  2. Absolut vill jag följa med dig 2013! Och vara med på denna härliga utlottning!! Grattis till alla besökare!
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hänger också med in på det nya året! Absolut. Stort grattis till alla besökare.
    Ha det!

    SvaraRadera
  4. Grattis till så många besökare!
    Jag vill gärna vinna fröer till den där underbara vallmon.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till en poppis blogg med många besökare! Men fröerna låter jag gärna någon annan ta, min låda är redan alldeles för full...

    SvaraRadera
  6. Grattis till din framgång med bloggen. Tyvärr har jag ingenstans att odla fn så jag får hoppa över utlottningen //M

    SvaraRadera
  7. Skojar du? Jag blir lika glad varje gång jag ser namnet på din blogg bland de nya inläggen på min lista. Det är alltid så roligt att läsa nästan oavsett vad du väljer att skriva om. :-)
    Jag är också väldigt gärna med i din utlottning. Har länkat till inlägget. Jag tror jag har börjat bli kär i din ringblomma efter de senaste inläggen om den. ;-) Och vilka underbara rosenskäror.
    Jag önskar dig några riktigt trevliga sista dagar på 2012 och en bra start på det nya året!
    /Kerstin

    SvaraRadera
  8. Grattis bästa Hanna till alla besökare! :) Är inte det minsta förvånad att så många läser din fina blogg. Ser fram emot MASSOR av nya härliga inlägg här hos dig. Ja, just det... Vill gärna vara med och tävla om dina fröer. Länkar självklart!
    Stor grattis-kram!

    SvaraRadera
  9. Grattis till 50 000 besökare! De vackra blommorna vore kul att få njuta av, så jag är förstås gärna med i utlottningen! Och självklart vill jag fortsätta följa din blogg nästa år.

    Jul- och nyårshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  10. Grattis !! jag deltar gärna i din utlottning:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  11. Grattis till alla besökare och tack för en fin blogg :)
    Klart jag vill vara med i utlottningen!

    God fortsättning

    /Carolina

    SvaraRadera
  12. Grattis till 50,000 besokare! Vad roligt - ser fram emot 2013 och fler kloka och roliga och fina inlagg. Och jag har inte ens en tradgard ;-)

    Kramar!

    SvaraRadera
  13. Grattis till de 50'! Så spännande fröer, vallmon är ljuvlig. Jag fortsätter följa dig med spänning.

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Hipp och grattis till alla besökare! Det är väl inte så konstigt att vi är så många - här blir man alltid väl omhändertagen :)

    Självklart vill jag vara med i utlottningen! Har länkat från min blogg.

    Kram och grattis än en gång!
    Tamara

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna följa din blogg 2013. Önskar att ngn kunde ge mig en bloggkurs. Är frustrerad över att jag inte vet hur jag ska länka, fixa layouten på min blogg eller blogga från mobilen.... Det är riktigt trevligt att läsa era bloggar ni som lyckas få till både layout och är mer frekventa inlägg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Susanne! Har du hört talas om bloggskolan? http://bloggskolan.natkurs.se/ Det är en webbkurs av tre tjejer som själva är framgångsrika bloggare och verkar jättebra. Kan vara värt att testa, för det är inte lätt i början med allt som är nytt. Kram & lycka till!

      Radera
  16. Grattis grattis till de 50' Hanna! Är inte ett dugg förvånad! Självklart vill jag vara med i utlottningen. DIna fröpaket är helt underbara så jag skulle kunna ta emot ett utan innehåll;-). Länkar från min blogg.

    Kram

    SvaraRadera
  17. Hej och gott nyrtt år!
    Är en av dina följare, men har ingen o egen blogg att länka till. Men kan säga att jag gärna är med i utlottningen ändå. Men regler är regler och jag har stort utbyte av att följa dina trädgårdsäventyr i allafall!
    Hoppas på ett bra nyrtt trädgårdaår!
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Pia! Det är klart du får vara med ändå! Jag var lite för snabb när jag skrev inlägget och tänkte inte på det. Ändrar nu! Kram Hanna

      Radera
  18. Gratulerer så mye med de 50 000! Fantastisk stas! Jeg vil henge med både deg og utlodning:)

    SvaraRadera
  19. Like me, there are many who enjoy viewing your Blog - lots! Keep it up. Now with all that praise, hope I win the seeds!! Jack P.O. Box 26 Kewaunee, Wisconsin 54216 USA

    SvaraRadera
  20. Grattis! jag vill vara med och tävla såklart. Gör som man ska :-)

    Kram

    SvaraRadera
  21. Grattis! Jag vill gärna vara med i den fina tävlingen och kommer att följa din fina blogg även under kommande år!

    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  22. Tänk vad många besökare . GRATTIS!
    Vill gärna vara med och fira.

    Jag har länkat.

    Kram

    SvaraRadera
  23. Grattis till de första 50 000! Jag kommer följa dig och din trädgård även i 2013, skall bli spännande att läsa vidare om dina projekt och trädgårdstankar!

    Frötokig som jag är vill jag givetvis vara med i utlottningen också. Länkar från min blogg och håller tummarna för att jag har turen med mig:-)

    Gott Nytt År! Kram Nora

    SvaraRadera
  24. Grattis! Jag vill också vara med på din frö utlottning. Länkar med den fina Ringblomman.
    God fortsättning!/Ulrika

    SvaraRadera
  25. Hmmmmm, lite trist att man bara kan tävla om man själv har en blogg...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det är klart man får vara med även om man inte har en egen blogg, det missade jag i all hast och ändrar det nu. Synd att du skrev anonymt, hör av dig igen om du vill delta! hälsar Hanna

      Radera
  26. Jag är gärna med i din utlottning! Kram Carola

    SvaraRadera
  27. Ååå det är inte konstigt med alla besök!
    Erkänner att jag har varit dålig på att ge feedback men jag har läst den troget! En favorit!

    Klart jag vill vara med, gärna med två lotter! (länkar)

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  28. Kristina Larsson2 januari 2013 23:17

    Hittade hit via Marinas trädgård.Har ingen egen blogg, men deltar gärna ändå.Att titta på dina fina paket är ju en vinst att bli glad av bara de. Så fina! Kul att hitta en ny trevlig sida att titta in på. Tycker att många av er som bloggar tar så fina bilder och skriver så trevligt om allt som ni så generöst delar med er av.

    SvaraRadera
  29. Stort grattis till alla dina besökare! Det är du värd - det är alltid lika roligt att läsa dina inlägg. Och så klart vill jag vinna fröer - det kan man ju aldrig få för många. Två lotter tack.

    SvaraRadera
  30. Roligt att du haft så många besökare! Alltid lika kul att läsa. Klart att jag vill vara med i utlottningen! Länkar från min blogg, så jag önskar mig två lotter.

    SvaraRadera
  31. Grattis! Jag är gärna med och firar, och det med två lotter. =)
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera
  32. Grattis till alla besökare. Jag är gärna med i utlottningen och önskar en lott eftersom jag själv inte har någon blogg att länka från.

    Mvh
    Malin

    SvaraRadera
  33. Grattis!
    Underbara blommor du valt ut! Dem skulle man gärna prova så fröer av. Så fina små fröpaket du gjort också : )
    /Cika

    SvaraRadera
  34. Hej! det var verkligen fin blommor skull gärna testa dom vill vara med även om det är i sista minuten jag hakar på. har länkat till min blogg är ju några timmar kvar än antar jag.
    God fortsättning Och lycka till i fortsättningen.
    Önskar Meta

    SvaraRadera
  35. Bildet ditt av ringblomsten er bare helt lekkert! En av mine favorittblomster.

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...