fredag 9 november 2012

Blooming Friday: Drömmar

Fredag, fredag, fredag! En intensiv vecka är slut, men den här helgen blir det tyvärr inte så mycket vila som jag hade behövt. Mycket som är här och nu, inte mycket tid till det som är bara mitt men som tur är är huvudet fullt av drömmar...









Om sommar och sol, om kravlösa lata dagar, om en kalender som inte är full och tid som jag får disponera som jag vill... Det här collaget gjorde jag en dag förra sommaren, då det var precis så här soligt, härligt och doftande. Jag tyckte den passade riktigt bra idag, eftersom drömmar är dagens Blommig fredag-tema hos Hélena. Titta in hos henne och se vad mina bloggvänner drömmer om!

När den här veckan är över och även den inbokade helg är slut, då har jag äntligen lite friare dagar att se fram emot. Tills dess tittar jag på min somriga bild och hittar energi i den.

Ha en fin helg, och dröm sött!

8 kommentarer:

  1. Oj vilken härlig bild! Man riktigt känner doften:-)

    SvaraRadera
  2. Så herlig med Lavendeldrøm!

    Ønsker deg en fin helg! Klem

    SvaraRadera
  3. Underbara lavendel! Jag tog precis bort mina från trappan:)). Doften är ljuvlig.
    Hoppas helgen blir precis som du vill, och sedan kan njuta av friare dagar.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Drömmar ska man inte glömma bort utan vårda ömt. Ofta förblir de bara drömmar och det är bra så. En liten flykt från det vardagliga. Men så finns ju d r ö m m a r n a som man strävar efter och längtar efter. Som ger en extra energi och glädje. Håll fast i dem.
    Många kramar från en annan drömmare

    SvaraRadera
  5. Javisst är lavendel underbar. Och alla fjärilar och andra insekter som kommer till trädgården för lavendelns skull. Ha en fin weekend.

    SvaraRadera
  6. Underbara drömmar som får mig att längta till sommar :-)Mmm! Skönt med lite mindre press i tidsschemat.
    Ha en underbar helg!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  7. Fint collage!
    En uppbokad helg känns inte så kul tycker jag men ibland blir det så och det är bara att gilla läget. Hoppas du hittar någon liten stund at vara för dig själv och drömma.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Fint collage, lavendel hör til en av mina absoluta favoriter.
    Hoppas du får njuta något av helgen.

    kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...