lördag 22 september 2012

Class of 2012



Satt en stund och gick igenom några av sommarens många trädgårdsbilder. Så många färger, former och dofter som passerar under en säsong. Frågade om det var några som ville vara med på klassfoto, och se, det ville de! Det är ju roligt att kunna placera vår-, sommar- och höstblommor bredvid varandra så här. Och så kan jag konstatera att jag är rätt svag för rosa och lila nyanser... jag som trodde att min trädgård var mest vit! Ja, där ser man... Ute börjar höstfärgerna ta över, men här inne i min dator blommar sommaren vidare. Och dagens collage tycker jag är ett perfekt sätt att spara den på.

Hoppas er lördag är av det mysigare slaget. Nu stundar filmkväll, brasa och kattklappning. Varken mer eller mindre.

Kram från

 

11 kommentarer:

  1. Va kul att se! Och vilken bra idé! Jag kanske snor den om de är ok..? ;)
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart det är! Hoppas du har en skön helg. :) Kram Hanna

      Radera
  2. Det är kul att samla bilder sådär. Jag blev också förvånad över vilka färger jag har mycket av här. Trodde också det var mer vitt.

    Mys och lugn blir det här också tror och hoppas jag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker klass! Ja det blir lite tydligare vad man har i sin trädgård när de får posera ihop, men kul är det :). Tack för uppmuntrande kommentarer, så mycket värme och erfarenhet det delas med av i bloggvärlden! Lördagen har absolut varit av allra bästa slag här, och än är det inte slut på myset. Ha en härlig kväll! KRAM Marie

    SvaraRadera
  4. Hihi - en sån rolig idé! Visst är det som ett klassfoto med alla ansikten och alla är finast!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jammen har du hatt mange flotte blomster i hagen din i sommer! Kjempe flott!

    Ønsker deg en kjempe fin kveld! Klem

    SvaraRadera
  6. Ja, det där var sannerligen ett collage som heter duga! Vilket toppensätt att bevara trädgårdskänslan levande under den mörka årstiden vi har framför oss.

    Hoppas du och de dina får en riktigt mysig lördagkväll!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  7. Oj, så många elever i den klassen. Och alla förtjusande på sitt sätt. Ett klassfoto härifrån skulle gå i exakt samma nyanser. De finaste!

    Svenskt Tenn ja. Jag fick deras nyhetsbrev i veckan och jag blir lika sjuk varje gång det kommer i inkorgen. Just nu suktar jag efter deras 5-sitsiga "långsoffa". Ren kärlek! Finns inte på kartan att jag skulle ha råd med den, men drömma kan man ju. Skulle dessutom bli tvungen att bygga ut för att få plats med den...

    Kram Tamara

    SvaraRadera
  8. Vilket fint collage! Jag fick fundera en stund innan jag identifierade tulpanen(fniss).

    SvaraRadera
  9. Vilken trevlig klass du har :)

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  10. Underbar kollektion av sötnosar. Som gjort för att sparas på väggen.
    Kram Luna

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...