onsdag 19 september 2012

Ett paket med blåa snören

...väntade vid grinden när jag kom hemcyklande i blåsten.



Inuti låg ett fint ljus och en inbjudan till höstmingel från gulliga bloggläsaren Susanne. Tack snälla, om du visste hur glad jag blev och hur perfekt din present passade just idag. Och självklart vill jag mingla!


Nu lyser mysljuset på mitt soffbord och sprider värme i kropp och själ. Tänk om jag inte hade vågat ta steget den där dagen förra sommaren då jag startade bloggen - så mycket roligt jag skulle ha missat!

Hoppas ni alla har en bra onsdagskväll!

Kram från



- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. En sån härlig överraskning! Att någon tagit sig tid och hittat på och sedan lämnat ett paket.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  2. Så underbart med paket! Det är sådana små saker som kan rädda dagen ibland. Eller små och små, man kan nog inte kalla det småsak att ge någon ett paket förresten.

    Jag är också jätteglad för att jag började blogga och glad för att så många andra fina människor gör det, så jag får läsa.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tänk så mycket underbart det finns i bloggvärlden! Det var du verkligen värd.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  4. Sådana överaskningar kan man inte få för ofta :)

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig överraskning!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Surprise! Med hemleverans också. Det var inte illa.

    Ert boende verkar ha A-läge. Det är inte många som kan skryta att ha "både mylla och stadsliv" :)

    Kram Tamara

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...