torsdag 9 augusti 2012

Tusen Trädgårdar på söndag - för er som kommer hit!

Till min glädje har jag fått veta att några av mina bloggvänner kommer att besöka mig här i Tages trädgård under Tusen Trädgårdar på söndag. Ni är så väldigt välkomna allihop!


För vägbeskrivning, klicka på loggan längst upp till höger i min blogg, så får du all info som behövs för att hitta hit. Det hela håller på mellan kl 10 och 17. Jag bjuder på kaffe, eller saft om man hellre vill ha det. Barn är minst lika välkomna som vuxna!

Under förmiddagen kommer också min kära trädgårdsvän Johanna från Löwenhielm Trädgård & Form vara här, så ni som dyker upp då får chansen att ställa frågor till henne. Mer om henne och företaget kan ni läsa på hennes snygga hemsida och den fina ritningen hon gjorde över vår trädgård kan ni titta på här.

Hoppas vi ses!

16 kommentarer:

  1. Vilken trevlig inbjudan! Jag tänkte komma, och ser mycket fram emot att få se din fina trädgård.

    SvaraRadera
  2. Som jag önskar att jag kunde vara där!! Både trädgård OCH Skåne, för bra för att vara sant...i alla fall den här gången ;): Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hej Hanna! Hur har det gått det med din Binab-behandling av rosorna? Har det haft någon effekt?
    Så skönt att vädret verkar bli bra på söndag, väldigt mycket roligare med sol än med regn!
    Ha det bra!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej du! Ja, det ser ju soligt och fint ut i prognoserna! Tyvärr kan jag inte se någon skillnad efter Binab-behandligen, men jag har kanske inte varit tillräckligt ihärdig. Jag blir ledsen vid tanken på att bli av med rosorna och att gräva upp dem kräver dessutom att halva uteplatsen måste läggas om. Så jag fokuserar på blommorna och försöker bortse från de ledsna bladen... Stort lycka till på söndag! Kram!

      Radera
  4. Hoppas du får en fantastisk dag på söndag med många besökare! Det kommer gå hur bra som helst, du har ju superfint hos dig! Ta det lugnt bara!

    kram louise

    SvaraRadera
  5. Jag håller tummarna för soligt väder och många trevliga besökare! Jag vet att de kommer att vara supernöjda efter sitt besök hos dig.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd att vi bor så långt ifrån varandra, det hade varit en fröjd att ha dig och F på plats på söndag. Men lyckliga du som får se Anna-Karins trädgård istället - hälsa henne så mycket! Kram Hanna

      Radera
  6. Hei, har sett i bloggen din. Der var mykje flott.
    Håper Søndagen vert trivelig. Lykke til :)))

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får en underbara dag på söndag, jag hoppas kunna titta förbi men vet inte än om det blir tid över.
    Har du fått mitt mail, inbjudan?

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har just mailat dig... igen! ;) Kram!

      Radera
  8. Ååååhhh, vill så gärna se din trädgård!!! Du har gjort så fint!
    Mina lika trädgårdstokiga vänninor (och ev jag) ska till Arlöv, så vi kanske tittar förbi.
    Har inte bestämt mig om jag ska med dock. Min man har varit bortrest i 4 veckor och kommer hem lördag kväll. Kan man åka på trädgårdsrunda (utan man) på söndagen då? Har inte riktigt bestämt mig om det är OK fniss...

    Kram, Eira

    SvaraRadera
  9. Hihi, om du bestämmer dig för att det inte är ok så får du gärna komma hit en annan dag om du vill! Kram Hanna

    SvaraRadera
  10. Tack snälla söta du! Det vill jag gärna :-D
    Du har det så fint!

    Kram, Eira

    SvaraRadera
  11. Hej, önskar dig en alldeles underbar trädgårdssöndag!!
    Kram Karin

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...