torsdag 3 maj 2012

Ronneby Brunnspark i vårskrud

På väg hem från ön häromdagen gjorde vi som flera gånger förr ett stopp i Ronneby Brunnspark. Det är så otroligt vackert där! Senast vi var där sprakade parken i höstfärger och nu var allt alldeles ljusgrönt. En underbar plats att besöka alla tider på året.

Jag hoppas att ni inte tröttnar på mina bild-inlägg, för här kommer ett till. Jag vill gärna dela denna fina trädgårdsupplevelse med er, så häng med på en promenad i Brunnsparken!















5 kommentarer:

  1. Vilket ställe och kul med dina bilder... Förutom det bruna vattnet såg det ju alldeles perfekt ut... Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Tack för den underbart vackra promenaden! Vad roligt att min vinst är påväg:)).
    Ha en fin fredag!
    Kram på dig.
    Maria

    SvaraRadera
  3. Vackra vårbilder! Kul att få se ställen där man aldrig har varit. Kul också med dina månadsbilder i marginalen! Ser att det händer saker i trädgården... ;-)

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker park och nu såg jag att ni ska vara med i 1000 trädgårdar. Vad roligt! Jag står över i år och satsar på nästa år. Känns som vi har så många projekt att ro i land innan vi kan öppna trädgården :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  5. Den parken ar sa fin! Vi har bott pa Ronneby Brunn flera ggr och kommer ihag vi semestrade dar en sommar, da min lillebror var liten bebis. Barndomsminnen! Firade farmors och farfars 50-ariga brollopsdag dar med.

    Kram!

    Nina

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...