måndag 16 april 2012

Dags för ny utlottning - vinn ett vindspel!

Det är faktiskt inte klokt, men nu är ni över hundra personer som läser min blogg! Ja, som jag vet om via Google och Bloglovin vill säga, säkert är det ännu fler som inte lagt till sig som följare. Himmel, tänk om jag anat det när jag satte igång i somras!?! Det är så roligt, så givande, så spännande att nå ut med mina texter och funderingar och responsen jag får från er gör mig så glad. Tack allihop!



Jag vill förstås fira detta tillsammans med er, och vad kan passa bättre än med en liten utlottning? Jag vill gärna lotta ut något som är så typiskt mig som möjligt och valet föll på ett fint litet vindspel. Själv har jag två i min trädgård och gillar det lugna ljud de ger ifrån sig medan jag går omkring och påtar. Detta är såklart svart, det gillar ju jag, är litet och lätthängt ,och har en spröd och fin ton.

























Du kan vara med i utlottningen med upp till tre lotter, och så här gör du om du vill delta.

1 lott 
Skriv en kommentar på det här inlägget.

2 lotter 
Kommentera och länka från din egen blogg med bilden ovan.

3 lotter 
Kommentera, länka och bli följare om du inte redan är det (är du det redan räknas det förstås som en lott).

Utlottningen håller på till den 2 maj. Stort lycka till!

Och tack igen alla ni som läser min blogg, oavsett om ni syns eller ej! Ni är alla med och förgyller min tillvaro. :)

Kram från

35 kommentarer:

  1. Ååå klart att jag vill vara med och ett stort grattis till antalet följare! Och som du säger, troligen är det fler som läser din blogg. Det finns ju så mycket att läsa!

    Jag trycker till med tre lotter och hoppas på turen! Jag behöver lite skön klang just nu!
    På återseende.

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för din hälsning! Klar det kommer fler mässor. :o) Jag är gärna med och tävlar, 3 lotter för mig tack.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Heja de hundra och heja din blogg.
    Klart jag vill vara med på en sådan fin och välljudande utlottning. Jag har länkat med bild och drar 3 lotter.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Hej Hej! Åh så roligt jag har alltid velat ha ett vindspel på altanen. Jag tar 1st lott, tack! Håller tummarna!
    Kram
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Jag vill gärna vara me di din utlottning! Det var ett roligt pris! Jag tar 1 st lott.
    Ha det bra!
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag hänger med till hundra och tar tre lotter....
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  7. Hej Hanna. Grattis till alla följare! Vad roligt med utlottning, jag vill gärna vara med. 3 lotter, tack.
    Ha det fint.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Grattis till snart 100! Jag har en man som avskyr vindspel så jag står över och låter någon annan få chansen till vinst :-) Men jag länkar vidare på min sida så att fler hittar till din fina blogg.
    Kram på dig!
    Hélena

    SvaraRadera
  9. Jag blev nummer 100!!!
    Har förstås länge läst och följt din blogg, men inte lagt till mig som följare förrän idag. (Har haft länk hit på min egen blogg ändå.) Vindspel kan man inte få för många av, och ändå har jag just nu inte ett enda, så jag vill gärna vara med i utlottningen. Tre lotter vill jag gärna ha!
    Ha det bra!
    //Ulrika

    SvaraRadera
  10. Grattis till 100! Självklart vill jag vinna ett vindspel. Det är så rogivande tycker jag. Följare är jag, länkar gör jag, 3 lotter till mig:-)

    Hoppas på tur//Laila

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till 100 följare! Kul med utlottning och vindspelet är så mysigt och fint, det skulle jag gärna vinna! Jag slår till med 3 lotter och håller tummarna!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  12. Gratis till alla följare.

    Jag älskar vindspel så jag vill naturligt vis försöka med 3 lotter.
    Hoppas på en riktig stor tur.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  13. Hei! Jeg har alltid ønsket meg en slik. Jeg tar 3 lodd.

    SvaraRadera
  14. Grattis till alla följare, visst är det härligt.

    Så många gånger jag har tittat på såna vindspel och drömt mig bort att en dag köpa ett men inte har jag blivit färdig till det.
    Jag tar gärna 3 lotter.
    Ha de gott

    Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Grattis till 100! Jag vill ju så klart vara med i utlottningen, 3 lotter, tack!
    Ha det bra!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  16. Hej. Jag är gärna med på utlottning då jag önskar mig ett vindspel.
    1 lott tack. Din blogg är kul att följa.

    /Evonne

    evonne.weiden@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hejsan!

    Jag är gärna med i din utlottning, det är så fint med vindspel och jag skulle behöva ett nytt. Tre lotter kniper jag!

    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  18. Jamen den skulle väl hänga fint på utsidan av mitt nya uterum och plinga lite i vinden?!!! Jag länkar från min sida för dubbel chans och hoppas på turen!
    Jag har för övrigt också grävt upp en forsythia...... inte så mycket för den gula färgens skull som för att den var lite för skrymmande för min lilla, lilla trädgård. Fast ibland saknar jag den faktiskt; man måste ju beundra någon som firar vårens ankomst med att bli helt hysteriskt gul!!!!
    Hälsningar från Växthusmadam

    SvaraRadera
  19. Hoppas på tur med 3 hela lotter jag ;)
    Jättefin blogg detta föresten.
    /Mia

    SvaraRadera
  20. Vet du vad jag sa till min svägerska när vi svängde förbi vårt nya hus, (vårt på riktigt nästa vecka:-) Att här vill jag sätta ett vindspel! Såklart är jag med och tävlar med tre lotter.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  21. Vad kul! ett vindspel har jag länge velat ha så jag är med! följare är jag redan och jag har länkat med bild hos mig så det blir väl 3 lotter då.

    Mvh Mia

    SvaraRadera
  22. Va kul! Ett sådant har ajg alltid önskat mig!
    En lott tack!

    SvaraRadera
  23. Klart att jag vill vara med i din utlottning.
    Jag kommenterar, länkar och följer. 3 lotter va?
    Kram!

    SvaraRadera
  24. Jag tar gärna en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej, gillar oxå vindspel så jag är med... och är följare..

    Ha en skön dag!

    Marie

    SvaraRadera
  26. Nej men vad är detta? Höll jag på att missa en så fin utlottning?!
    Jag är med, nu ska jag bara räkna lite...
    Kommentar + följare + länkning = 3 lotter
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera
  27. Och jag är med!Följare är jag oxå kommentar det borde bli 2 då!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  28. hej och kul med utlottning!

    Det är alltid inspirerande att läsa o titta på dina bilder :)
    lite konstigt jag har varit din följare men nu fick jag klicka i det igen :/
    2 lotter, följer o skriver.

    vänliga hälsningar
    annKatrin

    SvaraRadera
  29. Jag vill gärna vara med i utlottningen av ditt fina vindspel. Jag skriver kommentar och är följare.
    katarina.jonsson@kvanum.com

    Katarina

    SvaraRadera
  30. Klart jag vill vinna ett vindspel! Tantvimsigheten gör mig tveksam men jag tror det blir två lotter, visst är jag väl följare hos dig?

    SvaraRadera
  31. Jag vill gärna vinna ett vindspel.Det blir en lott.

    SvaraRadera
  32. Jag vinner gärna ett vindspel.Gunilla.

    SvaraRadera
  33. Tänkte skämma bort mig en stund, valde Tages trädgård. Skön vacker ton i bloggen att njuta en söndagseftermiddag. Skön ton i trädgården vore också kul och jag satsar på en lott, eftersom jag inte har någon blogg själv. Kan hälsa här från Hylteberga att första svalan kom igår.
    Karin, ny följare.

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med och firar med dig! Eftersom jag inte har något vindspel är det kanske dags nu...? ;-) Jag länkar med bild och följer dig redan, så det blir 3 lotter! Och så hoppas jag på tur i dragningen förstås!

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  35. Nina H i Hälsingland1 maj 2012 23:14

    Jag vill gärna vara med! Svart vindspel, så fint! Tar två lotter för kommentar och för att jag är följare (med google reader) Håller tummarna!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...