onsdag 15 februari 2012


9 kommentarer:

  1. I just came upon your blog. Like your photos a lot. Winter has a wonderful beauty and I see it in the posting today. Went over a number of your past postings and have decided to follow your blog. Hope to learn more of your area of planet Earth. Nice. Jack

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att läsa att du fattat ett beslut som känns rätt för er. Har förstått att något tyngt dig, och blir glad för din skull att det ordnar sig. Sedan är det aldrig lätt med svåra beslut, man tvekar fram och tillbaka. Hoppas du kan slappna av nu. Jag har också vissa tankar om mitt jobb, så jag känner igen mig lite i det du skriver.
    Här är det snöigt och halt. Men lite takdropp och sol idag. Hoppas det smälter/regnar bort under helgen. Jag vill ha tillgång till min trädgård:)). Tack!! Hör det vädergudar!!!
    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  3. När det är fruset och ledet inuti känns det inte alltid så roligt men som en vän sa till mig idag: "det glada tar också slut" och menade på att ett känsloläge inte varar för evigt vare sig man är glad eller ledsen.
    Utan att veta vilket beslut du har tagit så kanske det öppnar upp för nya oväntade möjligheter?
    Tack för din kommentar hos mig idag. Den värmde också ett fruset vinterhjärta.
    Kram!

    Anna

    SvaraRadera
  4. Vilka fina vinterbilder men som sagt, nu räcker det. Ge oss vår! Det är alltid jobbigt när man har något som ligger över en och där man måste fatta ett beslut. Kanske ett beslut som innehåller både bra och dåliga saker hur man än gör. Hur som helst så när man väl har tagit beslutet så släpper det och man kan gå vidare. Jag hoppas att allt löser sig och det vänder för dig. Tid är värdefullt och jag tänker så annorlunda nu mot innan jag fick barn när det kommer till att prioritera tid med familjen.
    Stor kram till dig!
    Hélena

    SvaraRadera
  5. Fina bilder... det har varit isigt och snorhalt på villagatorna här hos mig. Riktig kasebana när jag och voffse har varit ute idag. Liksom livet är ibland... som en kasebana men till slut får man fäste igen och kan trava på.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jobb beslut låter inte lätt...själv bytade jag ju för några månader sedan och då kände jag att sämre kan det inte bli även om det hade sina bra dagar. Långa resvägar kan också ställa till det, det blir långa dagar som bara blir för långa. Idag har jag det jätte bra, allt blev bättre.

    Lycka till
    kram Anna

    SvaraRadera
  7. Huuu.... jag känner kylan ända hit. Och hihihi... här är det också kallt. Men inte så blåsigt. Viktiga beslut i livet tar på krafterna. Men ger oftast kraft också. Att man liksom bestämmer sig för något. Låter bra med mer familjetid. Sånt kan det inte bli för mycket av.

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  8. Ett vackert inlägg med kloka tankar... alla beslut är sannerligen inte lätta, men så länge de stämmer med magkänslan och är välgrundade brukar det bli bra. Du ska se att det vänder! Kram Kram

    SvaraRadera
  9. Ja alla beslut är inte lätta att ta, men jag tror att man känner i magen då det är rätt beslut.Hoppas vårsolen kan tina upp dig:)
    Ha en alldeles underbar torsdag!!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...