torsdag 15 december 2011

Vi har en vinnare!

Godkväll! Så kom det äntligen, det där magiska datumet då utbyggnaden skulle vara klar. Vi har räknat ner dag för dag den senaste månaden och den allra sista veckan har gått väldigt långsamt. Tyvärr kom vi ändå  inte i mål idag som beräknat, byggfirman har inte hunnit allt de ska och dessutom har vår innertrappa blivit fel i måtten och måste levereras i nytt exemplar. Den kommer först i januari. Men trots allt är jag inte så knäckt över detta - det enda jag bryr mig om är att vi snart kan sova på vår nya övervåning och det ska vi kunna göra imorgon kväll. Sedan får väl det finlir som återstår ta några dagar till, bara jag får mitt nya sovrum så går det så bra! :)

Dagen är också inne att dra en vinnare i min utlottning. Hela 70 läsare ville vara med och totalt blev det 166 lotter! Snacka om att det verkar vara många som liksom jag gillar rostigt! Jag lade in allihop i ett excel-ark.


Efter det var det bara att låta slumpgeneratorn slump.nu avgöra vem den lyckliga skulle bli. Det blev nummer 40...

...och innehavare av det lottnumret är ingen mindre än:


Grattis Charlotte med den fina bloggen Trädgårdsflow! Skicka din adress så kommer hjärtat på posten lagom till jul. Lite komiskt är det allt att jag ju vann en utlottning hos Charlotte för bara några veckor sedan, så kan det gå! :) Rysligt roligt att så många ville vara med och att så många nya läsare hittat till min blogg. Ni får hålla utkik här framöver, det är inte alls omöjligt att det snart blir en utlottning igen.

Nu är det bara en vecka kvar till årets mörkaste natt - sen vänder det. Önskar alla en fin torsdagskväll!

Kram från

4 kommentarer:

  1. Men alltså.... :-))) Det här är ju för bra för att vara sant..... Menar du att jag vann....!? Yiiihiiiii!!!!! Vilken julkapp... tack så hjärtans mycket.

    Jag förstår precis dina känslor om byggnationerna, om att ändå kunna få flytta in, att saker blir försenade o s v. Man får liksom andas in andas ut och vara glad för det som är klart. Och det verkar du ju göra :-))

    iiii... tack igen och ha en underbar kväll!
    (mailar adressen)
    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  2. Grattis Charlotte! Skönt att det snart är färdigt och skönt att det snart vänder... inte klokt vad fort det går och hur mycket fortare det går när man tänker trädgård och bloggar hela året. Hm, riktigt bra terapi.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Grattis Charlotte!! Skönt att ni snart får ert eget sovrum. Vad duktiga ni varit som sovit i vardagsrummet så länge. Vilken frihetskänsla det måste vara att få krypa in till sitt eget nu snart.
    Ja, tänk att det snart vänder och gå mot ljusare tider.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren av det fina hjärtat! Kul att ni byter vinster med varandra... ;-)

    Skönt att bygget snart är avslutat. Förstår att du är sugen på att möblera och piffa till det före jul.

    Julhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...