tisdag 27 december 2011

Ny utlottning - vinn en fin emaljskylt till ditt hus!

Jag har fått förmånen att lotta ut en fin emaljskylt från Ramsign här på bloggen. Det passar fint att fira att antalet sidvisningar passerat 15 000 på detta trevliga sätt. Vinnaren får välja en valfri husnummerskylt (ej namnskyltar eller adressplaketter) med 1-5 siffror i vilken som helst av fem olika skyltdesigner. Utlottningen pågår till den 4 januari.

 
 

Du kan delta i utlottningen med upp till tre lotter genom att göra något av följande:

1 lott: Lämna en kommentar till detta inlägg.
2 lotter: Lämna en kommentar och bli följare av min blogg.
3 lotter: Lämna en kommentar, bli följare och länka till tävlingen från din blogg genom bilden nedan. 


Stort lycka till!

Kram från 

22 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med och tävla. Tre lotter för mig tack! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp jag är med vill ha 2 lotter tack!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  3. Jag skriver upp mig på tre lotter, eftersom jag redan är följare :-) Håller tummarna, nu är det tredje gången jag är med i en utlottning där vinsten är en sifferskylt.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  4. Jag är också väldigt nällad på en sådan skylt och drar 3 lotter. Annars blir det nog till att köpa en eftersom vi verkligen behöver en ny nummerskylt till huset.

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  5. Härligt med utlottning så här efter jul:) En nummer skylt skulle passa fint eftersom vi ingen siffra har på huset.
    Tre lotter, tack!
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  6. Jajamensan, så trevligt!
    Här tas mer än gärna tre lotter, är följare sen tidigare!
    Ha en fin fortsättning, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  7. En sådan hade förgyllt vår lilla stuga. Jag hälsar, länkar och följer så tre lotter, tack.
    och God fortsättning

    SvaraRadera
  8. Vill gärna vara med jag också men nöjer mig med en lott :-)
    God fortsättning
    Birgitta

    SvaraRadera
  9. Jag vill ta chansen att vinna en husnummerskylt. Vore perfekt här på landet, där ordningen på husnumren minst sagt är en djungel.
    Deltar med tre stycken lotter.

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  10. Precis vad jag skulle behöva! Har inte fått upp nån nummerskylt till nya huset än. Tar chansen o provar med 3 st lotter, tack!
    /Cika

    SvaraRadera
  11. Ja vad kul! Tar 2 lotter skriver och följer, de är verkligen snygga dessa nr-skyltar.

    God fortsättning hälsar
    AnnKatrin N
    annka.noreliusson@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag provar med 3 lotter. blir följare och länkar här: http://ridingpony.blogg.se/2011/december/husnummerskylt.html#comment

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Visst är de snygga! En lott räcker för mig - har man tur så har man...;))!/Anja

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Länkar och är redan följare och vill såklart vara med i utlottningen :-)

    Ha en fin Nyårshelg!

    /Annika

    SvaraRadera
  15. Så trevligt med en liten utlottning!
    Jag satsar allt på ett kort (= en lott) och lämnar en liten hälsning här i kommentarfältet.

    Passar på att önska dig ett riktigt gott nytt år!
    På återseende under 2012!

    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  16. Tittar in här för första gången.....har själv en ny blogg sen ca 2½ månader och har just lärt mig lite om att blogga och nu tittar jag in även hos andra. 2 Lotter tar jag. Jag återkommer för tips men har bara en liten trädgård som jag ska börja fixa till nu när jag får tid som pensionär

    SvaraRadera
  17. En sån där fin rund skylt hade passat fint på vårt hus. Vi har numret på brevlådan och folk missar det ofta så det hade varit super med ett till :))
    Jag följer redan, länkar såklart, så det blir tre lotter till mig, tack.
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  18. Det hade suttit fint med en sån skylt på sommarstugan, så jag hoppas på tur. 3 lotter tack.

    SvaraRadera
  19. Hoppas på tur med en liten lott!/Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är hemskt gärna med på din utlottning.

    Tar 3 lotter för att få triss i tur:o))

    Gunilla

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Är gärna med i din utlottning så här i sista stund.
    Jag har länkat och är följare sen förut.

    Kram

    SvaraRadera
  22. Jag är mycket gärna med. En lott, tack, eftersom jag själv har inte någon blogg att länka till, tyvärr..

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...