tisdag 15 november 2011

Utlottning - räkna ner med mig!

Idag är det en månad kvar av ombyggnadskaos innan vårt hus äntligen är klart. För att fira detta drar jag till med en liten utlottning så här i den mörkaste årstiden. Du som liksom jag gillar rostiga trädgårdsprydnader kan vinna en söt fågelmatare i form av ett rostigt hjärta. Fäst ett härligt vinteräpple i hjärtat och både du och fåglarna får lite fägring lagom till jul!

Hjärtat har jag köpt hos I & I Järndesign i Löttorp, eller "Rostiga Tanten" som hon också kallar sig. :) Fler av hennes fina alster kan du se här.

Vinnaren drar jag den 15 december, samma dag som vårt bygge går i mål - på så sätt får alla som vill vara med och räkna ner!


























Du kan få upp till tre lotter om du gör något av följande:

1 lott: Lämna en kommentar till detta inlägg.

2 lotter: Lämna en kommentar och bli följare av min blogg.

3 lotter: Lämna en kommentar, bli följare och länka hit från din blogg med bilden ovan.

Hoppas att ni vill vara med, nu hjälps vi åt att räkna ner!

Kram från

70 kommentarer:

  1. Här ska det räknas! Jag hjälper gärna till och det vill säkert fler med mig göra. Jag har länkat på min sida; blundar och drar 3 lotter och hoppas på TUR :-)

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Hoppas på tur och slår till med tre lotter.

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Ja, så klart jag vill vara med! Jag länkar till bilden och följare är jag redan. Och så håller jag förstås tummarna, både för mig i lotteriet och för ert byggprojekt!
    Kram,
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Jag länkar och tar med bild och kommenterar gör jag nu och följare är jag, så då kanske det blir 3 lotter, då! Kul och vilken fin fågelmatare!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Jag vill gärna vara med. Jag länkar och jag följer din blogg genom bloglovin.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med!Rostigt det är jag det :-)
    Följare trodde jag att jag redan var oups men nu så ;-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  7. Absolut vill jag vara med och räkna ner. Tänk "bara" en månad kvar... Länkar med bilden = 3 lotter tack!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med och räkna ner! Jättefint hjärta du lottar ut.
    3 lotter tack:)).
    Kram

    SvaraRadera
  9. En månad går snabbt.
    Jag är med och tar tre lotter.
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  10. Kul att ha hittat hit till din fina blogg.

    Vill ju jätte gärna vara med i din utlottning.

    Jag har länkat och lagt mig som följare = 3 lotter.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Vad spännande med nytt hus till jul!
    Klart jag är med, tar 3 lotter tack!!

    Kram marie

    SvaraRadera
  12. visst vill jag vara med i din utlottning:) 3 lotter :)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  13. Jag kan sååå leva mig in i din nedräkning. Vet precis hur det är att bo i ett byggkaos. Men det blir så ju trevligt när allt är klart och man får 'flytta in' igen så att säga. Fixa och piffa :-)) Är så klart med i din nedräkning och utlottning. 3 lotter :-))

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  14. Helt klart hjälper jag dej att räkna ner. Tar 2 lotter tack./Lila-Christina

    SvaraRadera
  15. Jag hänger naturligtvis med på nedräkningen.
    Tar ochså 3 lotter och hoppas på en riktigt stor tur.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  16. Hej Goa Frun!

    Här har det hänt en hel del sedan jag var inne senast!! Och så hamnar man mitt i en utlottning:-) Jag kniper tre lotter, jag kommer att länka inom ett par dagar, måste få undan ett par utlottningar som ligger där och trycker först;-))

    Ha det gott, kära Hanna, kram H.

    SvaraRadera
  17. Självklart är jag med och räknar ner!
    Två lotter vill jag ha, och mig veterligt har jag lagt till mig som följare inte mindre än två gånger. 8) Just nu syns dessvärre ingen följare, så jag kan inte dubbelkolla. Om inte så blir jag följare för tredje gången inom kort. =)
    Ha det fint i sista byggkaoset! /Caroline

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med :-)
    Jag tar EN lott.

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  19. Hej
    Jag följer dig redan så det blir väl 2 lotter föer mig då! :o)
    /Lotta W

    SvaraRadera
  20. Vi har precis fått upp byggnadsställning framför och bakom huset...Snörasskydd ska på! Ställningarna kommer bara vara ett par dagar och inget inne påverkas. Tänker på dig/er som levt i byggkaos hela hösten...beundransvärt!
    Signar upp mig på tre lotter, så klart! Det här vill man inte missa.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  21. Jag är supergärna med och följer dig via bloglovin

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. 3 lotter är inräknade. Ska bli superspännande!

    Kram Hagasessan!

    SvaraRadera
  23. Räkning är jag dokumenterat kass på så lite övning behövs säkert. Jag är med på en lott! Vårt bygge tog ungefär sex år, så misströsta inte om det drar över lite:)

    SvaraRadera
  24. Jag vill vara med! 3 lotter gör jag mig förtjänt av :-)

    Vad skönt att det börjar synas ett slut på ombyggnationen. Kanske har ni kommit i ordning till jul?
    Ha det fint och en trevlig helg!

    kram
    Anna

    SvaraRadera
  25. Ja jag är gärna med och tävlar, har länkat och följare är jag redan!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  26. Hjälper jättegärna till att räkna ner! :) Länkar självklart och följare är jag ju sen länge.. ;) så jag paxar tre lotter.
    Kramar till dig bästa Hanna!

    SvaraRadera
  27. jag vill gärna ha en lott...kramis semlan

    SvaraRadera
  28. Klart jag är med!
    3 lotter tack:-)
    Kram Hanna C

    SvaraRadera
  29. Fin blogg du har! Och ett jättefint hjärta du lottar ut. Jag lägger mig som följare och länkar från min blogg!
    /Cika

    SvaraRadera
  30. Oj, de där är verkligen fina! - Klart jag vill vara med i din utlottning.
    Slår till på tre lotter och hoppas på tur!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  31. Jag tar en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. En lott tack!/Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Nedräkning vet jag allt om ;o)
    Såg listan och ska försöka ha den i åtanke, de tyngsta dagarna. Än har vi inte fått något slutdatum på vår ofrivilliga renovering :o(

    Två lotter till mig, tack! Mycket trevlig blogg.
    /Heléne
    helenemail@yahoo.com

    SvaraRadera
  34. Vilken trevlig utlottning. Klart man vill vinna ett sånt fint hjärta. Länkar och följer, så tre lotter, tack

    SvaraRadera
  35. Åh vad det skulle glädja dom små fåglarna,,,& mig såklart med detta snygga konstverk, 2 lotter tack/Ninna

    SvaraRadera
  36. Jag vill räkna ner! Det är en av de bästa känslorna när man avslutar ett bygge... Jag ahr följt dig anonymt ett tag men lägger till dig offeciellt nu. Så 2 lotter till mig tack!!!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  37. Hej, hej!
    Hittade hit till din fina blogg :-) Kul med utlottning av det fina hjärtat. Länkar och följer :-)

    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera
  38. Hej! jag blir gärna med på detta, 1 lott!

    klem Anna

    SvaraRadera
  39. Det rostiga hjärtat kunde jag inte motstå, så fint! Så jag vill gärna vinna och tar tre lotter.
    Ha en fin första advent!

    SvaraRadera
  40. Kommenterar och är följare (tror att jag lyckades med det iaf), och hoppas att du mår bättre och bättre!
    Kram C

    SvaraRadera
  41. Jag är gärna med i din utlottning!
    Tar 1 lott tack
    kontaktmejl: playnsee(at)hotmail(punkt)com

    SvaraRadera
  42. Jag är gärna med,och tar en lott,tack!

    Hoppas på tur!

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  43. Hej, jag är med och tar 3 lotter tack!

    SvaraRadera
  44. Såklart man vill vara med i din fina utlottning, jag tar tre lotter.

    Kram Anna
    http://godastunder-tokigaideer.blogspot.com/

    SvaraRadera
  45. Oj, vilket gäng som vill delta i dein tävling. Jag gör det med tre lotter. Hoppas ni inte blåst bort i stormen. // Anna

    SvaraRadera
  46. Suuuperfin utlottning! Älskar rostiga ting i trädgården!!! Jag har fortfarande inte satt mig in i hur man blir följare så jag deltar med 1 lott!

    Hoppas hoppas hoppas...

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  47. Ja men visst det är klart jag vill vara med. Jag säger Hej och är redan följare. Så 2 lotter Tack. Kram/Fia.

    SvaraRadera
  48. Jag vill också ta chansen att tävla, det här skulle våra små vintergäster gilla ;-). Deltager med tre lotter (följer dig från min blogg & egen länk till tävlingen).

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  49. Hej! Jag vill gärna bli följare av din fina blogg och tar då två lotter.
    Mvh Katarina

    SvaraRadera
  50. Vore häligt att vinna hjärtandet i zink med ett äpple ditsatt för att fågeln ska få mat.
    Att det är en snygg design gör att den blir ett konstverk, Jag skulle skratta och le gott om jag vann den. Så nu hoppas jag att hålla tummarna.

    Från mig som älskar gamla rosenbuskarna och lavendel.

    anette carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  51. Är gärna med och tävlar om hjärtat med ett äpple i för fåglarna ska få mat.

    Jag brukade slänga massor av äpplen till djuren i naturen på min tomt, många var inte ens fula utan de var äpplena jag köpte som fåglarna fick.

    Dekroationen med ett hjärta blir ett fint som trädgårs stilbeber

    Hoppas vinna den fina rostiga ställngen med hjärtat nu när det är jul och allt. om jag vann så skulle det bli en julklapp till mig eller en trädgårdsintresserad vän för den är till att njutas av. Hoppas för jag gillar den mycket :)

    SvaraRadera
  52. Nu har jag gjort allt jag kan för att vinna ditt söta hjärta, dvs. kommenterat, länkat och börjat följa.
    Hoppas, hoppas...

    Kram!

    SvaraRadera
  53. Hej.
    Jag är gärna med och tvälar med
    3 lotter

    Ha det bra

    SvaraRadera
  54. Hei,Hei:)
    Klart jeg vil være med...2 lodder til meg:)
    Flott blogg du har og nydelig premie:))
    Ønsker den en fin kveld:)

    SvaraRadera
  55. Grattis till din vinst... och självklart vill jag vara med i denna utlottningen... hur har jag kunnat missa??? Länkar, följer och hälsar så tre lotter tack.
    Kram

    SvaraRadera
  56. Hej!
    Hittade din blogg nu idag. Jättefin!
    Oh, jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag kommenterar och blir följare till bloggen.

    Hälsningar Karina

    SvaraRadera
  57. Jättefint hjärta du lottar ut, där vill jag gärna vara med och kniper 3 lotter då jag länkar och följer!
    Ha en fin helg!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  58. Åh, det fina hjärtat skulle jag gärna vinna! Jag lägger till mig som följare och länkar från min blogg = 3 lotter.

    /Mia

    SvaraRadera
  59. hej jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning med 1 st lott.

    ha det bra!

    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Klart jag vill vara med:)
    Tre lotter.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  61. Hej,
    Sååå fin fågelmatare! Så klart att jag vill vara med. Följer, länkar och hela medivitten;)
    Kram!

    SvaraRadera
  62. Vilken mysig blogg vi hittade till!!

    Vi är så gärna med i utlottningen!!

    Tre lotter kniper vi på direkten!

    Nedräkningen har gått ännu längre nu... :-)

    Ha en fin kväll!

    Kram Fiffiga Systrar

    SvaraRadera
  63. Hej,

    En alldeles härlig blogg, som jag hittade tack vare utlottningen!

    Jag är med med en lott,

    MVH Karolina

    SvaraRadera
  64. Det här får man inte missa. Jag deltar givetvis med 3 lotter. Jag följer dig under "bloggar jag följer" till höger på min blogg.

    SvaraRadera
  65. äR väldigt gärna med i din fina utlottning!
    Tre lotter till mig direkt!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  66. Vilket fint hjärta och fin blogg! Jag vill vara med i utlottningen, 3 lotter tack! :) Ha en fin 3:e advent! :)

    SvaraRadera
  67. Hoppsan här hade jag missat en trevlig utlottning!
    Jag är gärna med och tar tre lotter såklart :)
    Ha en fin vecka, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  68. Åh, en sån skulle sitta fint i vår trädgård, jag tar gärna en lott!

    annustiina@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Här höll jag på att missa din fina utlottning... Ett så fint hjärta till fåglarna skulle vara perfekt! Jag länkar och följer dig via min blogglista, så jag hoppas på 3 lotter och tur i dragningen.

    Adventshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...