måndag 28 november 2011

Det kom ett paket...

Huset står kvar! Vilken lättnad det var att komma upp i morse och se att det inte såg så illa ut därute som vi hade befarat. Jag som knappt vågade öppna dörren, var så säker på att det hade blivit skador någonstans på hus eller trädgård. Presenningarna som täcker bygget var förvisso i strimlor, men värre än så var det inte tack och lov.

Har jobbat idag efter en hel vecka hemma i sjuksängen och är jättetrött nu ikväll. Feber tar på krafterna, så är det bara. Men jag piggnade till när jag hittade detta söta lilla paket i brevlådan. Det kom från Charlotte med den fina bloggen Trädgårdsflow...


...och innehöll de fina korten som jag vann i hennes tävling. Både paketet och dess innehåll vittnar om Charlottes känsla för färg och form, och jag blev så glad!


Undrar vem jag ska skicka de vackra korten till? Kanske behåller jag dem rentav själv. Särskilt kortet med kronärtskockan på i förgrunden tycker jag är så fint. Tack igen Charlotte för att du förgyller min vardag!

Jag hoppas att få göra vinnaren i min egen utlottning lika glad, så passa på att vara med. Än är det gott om tid att delta och kanske bli den som får mata fåglarna med äpplen i det söta rostiga hjärtat i vinter!


Vill du vara med - titta in här!

12 kommentarer:

  1. Vilka härliga kort. Du kan väl rama in dem.
    Skönt att ni slapp skador. Vi hade heller inga skador men jag såg ett par välta träd på väg till jobbet idag.
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  2. Tänk vad en vinst och present kan göra! Det är det jag gillar med bloggandet och bloggvärlden. En kommentar som värmer eller ett inlägg som ge ny energi eller inspiration. Jag är så glad att du vann av alla människor som var med i lotteriet.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att stormen inte tog något mer.... Verkar ju ha varit en riktigt otäck storm.

    Tack goa du för dina rara ord :-) Hoppas du blir piggare snart!
    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra kort, skönt du mår bättre och att huset klarade sig i stormen.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Fina! Jag hade också behållt kockorna. // Anna

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten! Korten ser jättefina ut.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att få paket! Korten ser fina ut!

    kram louise

    SvaraRadera
  8. Ett stort tack för de fina bilderna jag vann här på bloggen, Jag är rädd om dom och jag tror att jag ska göra tavlor med bilderna på, så blir de jättsnygga.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  9. åh, grattis! De är ju så fina de där korten!
    Ha det bra!
    Ullis

    SvaraRadera
  10. Grattis Hanna.
    hoppas att du hittar ett bra användningsområde för dina fina kort.
    Kram!

    Anna

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinsten! Så fina korten är!
    /Cika

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinsten! Vilka söta kort!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...