söndag 14 augusti 2011

Yllebröllop!


Idag har jag och maken varit gifta i sju år. Yllebröllopsdag, med andra ord! Den här fina buketten väntade på mig när jag kom upp i morse, och jag blev så glad.  En liten egenhändigt komponerad bukett av kärleksört, kantnepeta, alunrot, lavendel, ett funkiablad och en vippa från elefantgräset. Så fint, och så mycket mer jag än det tjusigaste rosfång med köpeblommor. Notera det lilla ståltrådshjärtat! :)

Ja, två fina barn, ett renoveringsobjekt till hus, många skratt, vardag och fest, hemma och långt borta - vi har hunnit med en del tillsammans sedan den där soliga dagen i Malmö rådhus. Och det är den här sången som minner mest om vår stund den 14 augusti 2004. ♥




4 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen och vilken underbar bukett!
    Ha det bäst
    Hélena

    SvaraRadera
  2. Grattis på bröllopsdagen! :-)

    SvaraRadera
  3. Grattis på bröllopsdagen. Så gulligt med ståltrådshjärtat ;-)

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  4. Grattis på bröllopsdagen! Vilken fin bukett din man gjort, det är väl skönt när du vet att han vet vad som gör dig glad!
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...