lördag 16 juli 2011

Zinkfynd!


Jag var som sagt på semester i Halland förra veckan, och då måste man ju passa på att besöka Gekås i Ullared. Jag måste säga att jag var rätt skeptisk, har lite svårt för att trängas med folk och särskilt när man har semester och vill varva ned. Men mitt ressällskap, som man nog får kalla för Ullaredsveteran eftersom det var tredje gången gillt för henne, insisterade och så for vi iväg. Det var inte särskilt mycket folk, och jag hittade faktiskt några fina fynd till trädgården helt oväntat. 129 kr för zinkhuset som är modell större, och några söta ljuslyktor. De blir finfina på trädäcket med ljus i när mörkret faller. Så det var en nöjd trädgårdstok som for hem igen!

Är svag för zink och har många krukor och annat i detta material. Tycker det är kul med trädgårdspynt av olika slag, men det får inte bli för mycket. Less is more. Eller? Det börjar nog faktiskt bli mer more än less hos mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...